Matilda FoodTech køber førende dansk IT-virksomhed indenfor køkkenbranchen og fortsætter deres ekspansion i Danmark

Som en del af sin ekspansion og med missionen om at styrke en bæredygtig foodservice-industri, køber Matilda FoodTech AB Anova Data A/S og tilbyder det danske marked en fremtidssikret, robust og sikker cloud-løsning.

Microsoftteams Image (274)

”Vi ser et øget fokus på robuste og sikre løsninger til madservicebranchen, siger Erik Bergseth, administrerende direktør i Matilda FoodTech. ”Med det strategiske opkøb af Anova Data vil vi styrke vores fodaftryk på det danske marked og tilbyde fremtidssikrede løsninger. Vi ser meget frem til at samarbejde og vokse med det dygtige team hos Anova Data”.

Opkøbet vil udvide Matilda FoodTechs tilstedeværelse og ekspertise samt udvide kundekredsen i foodserviceindustrien.

"Samarbejdet med Matilda er et perfekt match for at sikre fremtiden for vores kunder og matche de stigende markedskrav," siger Jens Schjerbeck og Carsten Køster, grundlæggere af Anova Data.

Medarbejderne hos Anova Data bliver alle en del af Matilda FoodTech og Anova Datas Master Cater-system vil stadig blive udviklet og understøttet. Kunder vil drage fordel af Matildas community og cloud-produktsuite.

Om Matilda FoodTech AB
Matilda FoodTech tilbyder en platform, der forbinder alle funktioner i måltidsprocessen lige fra madindkøb til måltidsplanlægning, servering og opfølgning. Altid med fokus på bæredygtighed.

Om Anova Data A/S
Anova Data tilbyder ekspertiseydelser, support og udvikling sammen med sin software Master Cater til hospitaler, centralkøkkener, plejehjem, og cateringvirksomheder i Danmark og Norge.

Mere information:
Erik Bergseth, CEO, Matilda FoodTech AB, +46 73-978 92 80